2008-06-13

Jag vet inte vad jag är.
Utmattad och ändå "rastlös"
Sugen på att hitta på ngt, men jag har ingen ork alls!

Idag har det varit en smärre kaos artad dag på la officina.
Men det verkade lösa sig rätt bra ändå.. Innebär dock att jag måste ta mig tid imorgon för att jobba nån timme eller två här hemma.
What to do?

Efter dagens arbetsskörd bar det av till tylanch för att sola.
Solariet jag låg i är K.A.S.S.T
Ena röret e paj och färgen tar inte riktigt fäste.
Nästa gång blire minsann ett annat.
Inte mer med det.

Kom hem och tog mig en duch och ett glas rött i hopp om att piggna till.
Ack så fel jag hade.
Det vart motsatt effekt vill jag lova!
Så här sitter jag.. och mannen i huset ligger raklång på soffan och snarkar som en liten gris.
Kärlek!

Jag som hade tänkt att sysselsätta mig med kaffe inne i storstaden.
Eller kanske ett glas vitt i solen.
Se så det kan gå!


Gårdagen sysselsattes hos min käre vännina, fru Åkerman och gud dotter Abdulleh.

Det vart tappa nappen lekar, dregla på gudmor lekar, spy kors o tvärs lekar, kolla dammsugnings SM och fika mys!
Jag älskar min gud dotter mest i världen, och hon kan få spy på tant Joannis bäst hon vill!
Det är det jag finns här för!

Kvällen var i vilket fall som helst väääldans mysig!
Avrundade med sällskap av Super Novas mammsing och en tripp till Tylanch!
Sikken tur jag har att tant J är så snäll, hon körde mig heeela vägen hem!
Tackar tackar! =D


Helgen finns inte mkt planerat.
Imorgon kommer kanske Åkermans på kaffe och mys på dagen.
På kvällen vankas det fotboll ( jag är juh sååå insatt.. hm.. )
När det vankas fotboll så kanske tant drar sig på andra äventyr.
Man orkar inte alltid!

Söndagen verkar erbjuda utflykt till waxholm för att äta en glarre.. eller kanske ngt mysigt fik med mina päron o min sambo.
Tror det skulle bli trevligt!

Jag lider för övrigt av stressma och kvinnlig värk.
Som jag inte diggar allt för mkt!


Neh..
Ni får höra mer av mig en annan dag.

7 kommentarer:

Bubblan! sa...

jag vill dricka vin tills jag spyr, ärumä

Anonym sa...

Tack snääckan! :) aawe har du gått i blivit gudmor ? såg bilderna längre neer :) vilken liten rariing! :D

Lejonet sa...

Vet inte riktigt om jag tycker att det är heelt OK att du hånar mig. Jag höll på att hungra ihjäl. :D Men vad säger man, one of a kind?

Tror dom tar tillbaka erbjudandet om medlemskap i MENSA efter det här! :D

Lejonet sa...

inne på msn, är du där? Nope

Lejonet sa...

Ja, en vecka efter att jag gjorde det fick jag en r�kning, 169 pix, f�r taget vuxenpo�ngstest! Den du!

Lejonet sa...

Hahaha jag är charmig! :P Hahaha!
Bruttan, skriv mer inlägg. du har ju snart en miljon kommentarer här snart!

Lejonet sa...

Vänta lite...HAHAHAHAHAHA! Jag ska bli stuppruttfull! Jag ska köra en Joanna och kräkas i en papperskorg! Hahahaha! Så vilka ska med? En reunion bara the Ironleagu eller fler? Dags för planering säger jag!