2008-06-06

Det är SOMMAR!
Nu får den se till att hålla sig fast i några månader!

3 Dagars ledighet från jobb o stress - Undrbart!

Gårdagen spenderades med Acke och grabbarna grus i mitt slott med e kraftigt god hemmagjord tzatsiki och tillhörande kyckling sallad.
Vid 1 halv 2 var det sängen som skrek efter fröken söder..

Halv 11 kom finbesöket hit för att glassa med mig på baksidan..
En pool skulle inte sitta HELT fel!
Dock inte brun ännu.. vad bär jag på för nordiska gener!?

Köpte Dop present till Dulledun igår, samt en vit klänning som jag hade tänkt pressa mig ned i!
Imorgon bär det av till grödinge kyrka med en miljon andra människor och fika efter det!
Senare mot kvällningen bär det av till Globen arenan för att lyssna på den lilla tjejen, med de stora lungorna!
Celine Dion.. Ah.. jag är rädd för att jag kommer ha rysningar ett bra tag efter konserten!


Ska dra mig in i duschen alldeles snart.
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ta vägen..
Kungsan eller Tylanch?

Ah vi märker helt enkelt!


Gick inte att ladda upp några bilder..
Sorry!!

Inga kommentarer: