2008-05-29

..

Dagen har rusat förbi snabbare än jag kunde ana!
Vaknade imorse med ont i magen.. vilket ledde till att jag arbetade hemma hela dagen.
Rätt trivsamt att sitta hemma och jobba.. dricka kaffe som är gott(!) kunna gå i pyjamas om man känner för det!

Vilket väder sen då.. Herregud..

Efterssom att jag inte hann steka på dagen så vart det en tripp till södertälje för visit på solarie öarna.. Och som jag sagt innan: jag blir inte brun!
Så ah.. jag får kämpa .. kort o gott!


Jag är lite halvt trött just nu.. funtar på att vika tvätt och ta en dusch..
Bädda rent och soooova!

Imorgon ere fredag!=D

Förresten.. håret satt kvar imorse!! haha!
Men det kliar dock till o från.. Så ah.. än är inte sista ordet sagt!



Jag diggar inte folk som tar för givet att man är den som alltid ska fixa allt, stå för allt.
Det går tvär-bort!


Helg helg helg!

5 kommentarer:

Lejonet sa...

Vi vill ha bilder på burret!! :)

Lejonet sa...

Hahhaa MYCKET ska till innan jag blir pagebrutta! Förstå hur mycket peppning jag behöver för det!?

Mango sa...

gillar inte att du kallar MIN man DIN man...

Lejonet sa...

Jag är meget besviken Joanna! Inga bilder. Nää, ingen uppdatering överhuvudtaget! Fyyy

Lejonet sa...

Ja om du saknar mig s� kommer jag v�l antagligen infinna mig d�r ikv�ll cirkus klockon ocho! :)