2008-05-22

Torsdag



Jag är slut som artist.
På riktigt!


Hela veckan har jag fart o flängt, ingen broms i denna brud, vill jag lova!

Varit på vårdcentralen 2 ggr.. Andra gången för att göra det jag hatar mest av allt på denna jord!
De stack mig i armen.. och jag kallsvettades, skakade och höll på att svimma.
Allt för att få höra det jag redan visste: Det var ingenting!

Tack tack!


Annars har jag jobbat, lekt med mina tjejer, varit ute och gått, försökt fixa lite här hemma
( det blir ALDRIG klart! )
Haft problem med sömnen och shoppat lite smått.


Idag smet jag hela 20 minuter tidigare från jobbet.
Drog mig till tylanch för en solning och sen GICK jag hem.
För er som inte vet... så är det en bra bit mellan mitt hem och gamla trakterna.

Nästintill 2 timmars promenixande.

Inte illa av fettokissen, som nu gett sig fan på att gå ner alla överflödiga kilo som bitit sig fast under min icke aktiva period i Hagsätra!


Jag har till och med följt min gamle väns fotspår och beställt mig en stegräknare!
Här ska knatas som aldrig förr!
Måste också inhandla ett par riktigt bra gå skor.. mina gympapjukk är inte att rekomendert!
Jag får ont över allt och lite till!
Det vankas besök hos löplabbet, eller vad de nu heter.. så jag kan få ett par rejäla rackare.
Appropå stegräknare och viktminskning..
http://www.livsvinst.se/
Vilken kvinna.. Jag är mäkta imponerad! Även därifrån jag beställde min stegräknare.
I övrigt känner jag mig lite smått nedstämd..
Känns som att jag får för lite sömn och för mkt av annat.
Usch!

3 kommentarer:

Lejonet sa...

jag gillar ditt typ rim liksom! ;) hahaha

"till vill till gott kort" Poeten inom dig är på G!

Lejonet sa...

jag gillar ditt typ rim liksom! ;) hahaha

"till vill till gott kort" Poeten inom dig är på G!

Anonym sa...

jag vill med ha en stegräknare juhhh! :p vart hittar man en sååån ? :D