2008-05-28

Boooorta!














Jag är sinnessjukt trött.
Klockan är snart 23.00, och jag måste dra mig till sängen.. nyss..
Ledsen att jag inte uppdaterat er om mitt fantastiska liv, på snart en vecka..
Men ni vet..
A woman got 2 do what a woman got 2 do.
Föregående helg så vart det Gh3 och schlager, a.. jag orkar inte ens kommentera.
Men vi hade det mys!
4 Brudar på grillning ala skäcklinge hills.
Vikka stekare!
Efter maten så var det dags för en power nap för pensionärerna, som vi blivit.
Sen vart det frozen margueritas och fruktfat och jella massa tjej flab.
Främst åt Emma, som rejvade sönder stället till Latvias låt.
Önskar jag kunde lägga upp filmen jag catchade på kameran..
Men jag tror en viss dam skulle slå ihjäl mig.. ordagrant.
Torris.
Sen har det jobbats för fulla muggar..
Vart inne i stan på en helkväll med mat, shopping av diverse artiklar *host*,
promenixande, solande.. ah.. u name it.
Jag har inte sovit tidigare än halv 1 nån dag denna vecka..
Att tillägga är att jag vaknar kvart över 5 VARJE jävla morgon tack vare ärtans klocka.
Tack för den passningen!

Har även lekt med min gud dotter och hennes päron.
Hon är inte liten längre..
Tant Joannisens favorit tjej är snart längre än mig!
Jag ska läsa psalm på dopet nästa helg.
Tänk om jag tuppar!
Sandra, du ger blanka faaan i att titta på mig när jag läser..
Då kan din dotters dop sluta med ett o annat fniss.. - Oh GUD!
Igår tog Söderlund beslutet att göra något åt det katastrofala burret!
( OCH TRO MIG, det var KAOS.. Se nedanstående bilder o i hajjar grejjen.. )
Så..

From nu.. Kan ni kalla mig fru Beckham! Fast i ljusare nyans.
Dessutom har en vän sagt att jag liknar henne ( på gott eller ont.. hmm.. )
Men i vilket fall.. så tycker denne vän att hon e snyggast i världen..
Med andra ord måste jag vara hennes snyggaste kompis. VISST VA!?
Jag väger dock inte 20 kg som fru Beckham.. Eller? HAHA
Jag vart iaf nöjd!
Bara det att det kliar satan just nu, och jag e livrädd att vakna upp hårlös imorgon!
Jag var nämligen med om en hemsk upplevelse för ca 8 månader sen..
En toning jag inte tålde och paff, så var mitt långa, vågiga, svart hår : Tunnt, fult, risisgt och äckligt.
SÅ..
Därav dröjningen inför klippning och färgning på nytt.
Håll tummarna att jag inte blir flintis.

Jag är inte redo för det steget riktigt än!
Marrelitn kom o höll mig sällskap ända ute i täby, i hela 3 timmar.
Jag tror hon är kär i mig?
Efteråt vart det sallad och en solning, tack för allt snäckan!!
Jag blir inte brun..
Det stör mig grovt!

Jag ska inte bort i helgen btw..
OH AH, say OH AH
Bilder från thai mys med shopping samt föregående helg följer!

Inga kommentarer: