2008-05-10

ho!

Idag har jag plockat, packat, städat, tvättat o haft mig!
Det är en del kvar, men vi har hunnit en bit på vägen i vilket fall.

Solen har gassat idag, och efterssom vi hade en del att göra här hemma, så vart det pausande med kaffe på balkongen.
Satt och försökte roffa åt mig sol, men ingen färg syns till!

Hade planer på att åka till Åkermans för grillning och balkong mys..
Men klockan halv 9 hade de inte hunnit hem ens.. Det skulle innebärt att vi skulle handlat, lagat käk o satt oss för att äta cirkus nu.
O nu är både Söderlundskan och Schüler helt lamslagna i soffhörnen..
Och dessutom skall min man upp och jobba kl 9 imorrn bitti.


Så..
Vi har köpt glass och godis och bänkat oss här vid tvn för att kolla Sverige-Ryssland.
Jag är redan mätt på godis, trots 4 bitar.
Snart så blir det promenader var och varannan dag, då kanske jag får igen mina shorts till juli!
HAHA

Inga kommentarer: