2008-05-03

9 Dagar kvar.

Det är nu 9 dagar kvar till flytt.
Tiden har, som väntat, rusat förbi.


Nästa helg blir det till att packa, köra iväg kartonger till svärisarna, och börja med flytt städningen!





Den här veckan har känts rätt -skum
Har varit halvdag, en ledig dag, och sen en arbetsdag för att sen få helg.


Det känns kort och gott som Söndag idag.
Men det är det inte! TUR VA!=)





Igår var det middag hos päronen..
Det var trevligt ända tills jag fick panik ont i halsen och låg o jämra mig raklång i soffan..
Vid halv 1 tog vi oss hem, och jag somnade på 2 röda..



Som vanligt vaknar tant till och från hela morgonen med stres syndrom.
tack tack.





Halsontet är i vilket fall som helst borta idag..
Så nu får vi hoppas på att det inte kommer tillbaka!








Har tatt tag i en disk-hög utan dess like, och sitter nu och surplar i mig inget annat än kaffe.
Det är en helt fantastisk dryck! Botar huvudvärk och gör en något piggare!





Snart in i en dusch och sen dra iväg till skärholmen för att möta mäjti.
Förhoppningsvis blir det en välldigt trevlig kväll i fastigheten ollonborren!






Imorgon ska vi eventuellt på 2 stycken husvisningar i Salem City.
Mina föräldrar har en vision om att flytta dit.
Vore faktiskt väldigt trevlig, om jag får säga det själv!
Och husen är inte alls pjåkiga, även om vårat hus är det finaste myspys huset i townen! =)

Det ska grillas som aldrig förr i sommar!



Jag måste boka tid hos farbror doktor!
Jag tror jag har fått staffylokokker ( stavning Mvg )
Det gör ONT, och jag måste nog få mig en stadig kur av herracelin!
Inte nog med det så är jag i behov av hydrokortison, så det kanske man kan ta i samma veva!


Nu ere dags att dra igång!












Har jag sagt att jag älskar den här lilla tjejen?
Jag saaaaaknar er allesammans, och snart bor vi närmare, och kan mysa mkt oftare!!






1 kommentar:

Bubblan! sa...

kul me flytt jöööööö
vill ni ha hjälp















































ring poolia
mohahhaha