2008-04-30

Puuh!

Idag har tant Söderlund inte alls varit på -topp-
Dagen börjar med en försovning.. Vilket leder till hets morgon.. vilket leder till stress!

Väl framme på jobbet känner jag hur näsan, halsen, bihålor och allt annat crap, inte vill vara med mig fullt ut.
Kort därpå kommer det en skööön känsla av intet mindre än FEBER!
Tack tack!

Drog mig från jobbet runt 14.00
Hemma efter 15, och raka vägen ner i bingen.
Sov en timme, vaknar.. o neeh, det är inte borta!
I med alvedon, och jaa.. nu inbillar jag mig att jag mår super fint.
Men det gör jag juh inte!
För jag känner att alvedonen är på väg att släppa.. =/

Det är champions league här ikväll.
Innebörd: 4 grabbar som dricker öl, fiser, äter ostbågar och shottar vid varje mål.
Och dessutom är dessa varelser rätt högljudda, MÅ NI TRO!



Jag hoppas att jag inte blir sjukis nu.. typiskt inför ledigheten.. då man verkligen vill ta till vara på den lediga tiden.
Dessutom vankas det middag hos päronen på fredag, allesammans!
Jag, ärtan, syster med familj, kusin, faster
Vore faktiskt välldans trevligt!!


Hittade söta kort på knopplund när han var liiiiiten bebbe!!
Herregud vad tiden går FORT!











Knopplund <3








Mys med mamma och moster i Ystad, hos gammel mormor!












Knopplund firar mosters 18 års dag!
( Inga kommentarer, jag var rå impad av metall i ansiktet )





På de här bilderna var mitt hjärta straxt över 1 år gammal.
Och i år fyller han 6..

Vad säger man?

Snart dags för pension!?

1 kommentar:

Mango sa...

haha..impad av metall...;)