2008-04-23

Gäspar..

Jag är trött som en gnu..
Eller seg, är nog det rätta ordet.

Hoppas innerligt på att det här underbara vårvädret håller i sig..
Men enligt Smhi, så blir det molnigt hela helgen.
Så typiskt när man ska vara ledig, och dessutom grilla på lördagl, då vi ska fira Emmis som fyller hela 23 barre!

Imorgon kväll kommer jag att få hålla mig vaken tills efter midnatt..
Allt för att fixa inför födelsedagspresenten, som jag är livrädd ska skita sig.
Oh ah iiiih!
Det vore så perfekt!


Annars är allt i sin ordning, I guess..
Största hets och stress momentet för tillfället är att jag kommer vara halv fattig fram tills den 15 Maj. Hur kul är det på en skala?!
Sen skulle jag ljuga, om jag inte la till att jag är halvstressad för att kunna fixa födelsedagspresenten.
riktigt så blir jag upprörd och ordagrant ledsen om jag inte får till det här!

JAG VILL!

Inga kommentarer: