2008-04-08

Skola

Har suttit på en gammal kompis sida och kollat in lite bilder från förr..
Fick mig att få en nostalgi tripp - back to school

Under skolans gång.. Kändes det som att man ALDRIG någonsin blev klar..
Som att man fastnat mellan väggarna på skolan, och skulle gå där hela livet.
Man hörde folk sitta och surra på bussen om " hur kul det var när man gick i skolan"
"hur seriöst livet blivit åren efter studenten"

JO TJENA!
- Tänkte jag.

Men det är fan dagens sanning.


Herregud.. Skolan.. Jag skulle ge mycket för att få leva om den tiden.
Få umgås med polarna hela dagarna i ända!
Försova mig med flit!
Sjunga karaoke 2-3 dagar i veckan.
Hänga på klubb!
Fika efter skolan..
Diskutera "allvarliga" ting med sina vänner genom att skicka lappar under lektioner..

Gymnasietiden var GULD!


Jag tycker om mitt liv idag.. absolut.
Jag skulle förmodligen aldrig nånsin orka det där hetsiga tempot i dagsläget.
Men det hade inte skadat, att få spola tillbaka tiden.. bara för nån vecka.
Ta en liten "paus" =)

Neh.. Gymnasietiden har gett mig mkt.
Både på gott och ont.
Såklart!

Första året i gymnasiumet, på väg till en italienska lektion..
Fann jag även min kommande vapendragare.


Tillåt mig presentera!
.. LitenSnuttis85..
























































- Som ni förstår.. så var detta några år sen.
Som ni förstår.. så är vi fortfarande jella tajjta!











För att återgå till nuet!

Idag har vi vart på utbildning hos operatör nr3.
Väldigt spännande!
Efter det vart det kontoret för att arbejten..
Och sen hem till min sjuka älsk!

Tur han har som har en sån snäll tjej som kommer hem med mat och lärre!
Visst va!=)

Flytten närmar sig med stormsteg.
om 4 dagar så är det exakt en månad kvar.
Ärtan har redan börjat planera packningen..
Det kommer bli så bra, så bra, så bra!


Jag, älsk och Vårat radhus!




1 kommentar:

Zarah sa...

Nä man visste verkligen inte hur bra man hade det.Man skulle starta en business där man fick jobba med alla man själv vill hehe..