2008-04-11

Hemma arbete!

Idag vart det till att jobba hemifrån..

Hela veckans sömn har varit kaos.
Har varit trött, men inte kunnat somna.
Igår var jag så trött.. att det rann i ögonen, kroppen värkte, tyngdlagen visade sitt rätta jag..
Så vid 23 så gick jag och la mig.. Men inte kunde jag somna för det!?
Hemskt när kroppen skriker efter sömn.. Men hjärnan ville inte alls samma sak!
Resulterade i vilket fall till ca 2,5-3 timmars sömn..
När klockan ringde var det ända som kom upp i huvudet "OH NO"-Det här GÅR bara inte!

Så.. Jag tog tillfället i akt.. och beslutade mig för att jobba hemifrån och ta sovmorgon.
Halv 10 vaknade jag.. satte på kaffe.. och kopplade upp mig mot jobbet.
Fantastiskt att denna teknologin fungerar!
Ibland önskar jag att jag hade allt här hemma, så kunde jag arbeta här varje dag!=)
Iof rätt trist i längden.. att inte ha det där sociala, som man har på kontoret!

Nu hag har jag lite "lunch"..
Sitter mest och åmar mig över den här sprängande huvudvärken jag har..
Åkomman efter för lite sömn =/

Hade planer på att åka och möta en gammal vän inne i stan efter jobbet..
Men om min huvudvärk inte ger med sig, så blir det nog intet annat än till att hänga hemma ikväll. Även om et hade varit jävligt kul att träffas!
Får helt enkelt se vad jag orkar!


Ska försöka dammsuga här hemma om några timmar..
Har en massa jag måste hinna klart med gällande jobbet först bara..=/


Nu är det en månad och en dag kvar tills flytten sker!
Halleluuuja=D
Ska bli sååå underbart!
Längtar tillbaka till mina gamla hoods.. kunna träffa min pärlor när jag vill.. Kunan ta en fika efter jobbet och bara mysa och njuta av tillvaron!

Har kollat lite resmål inför semestern också..
Vet inte vart vi ska ta vägen.. Vilka som åker.. och vart vi landar!
Men men... lite utav tjusningen är juh faktiskt att inte veta förrens några veckor innan man åker.
Men åka.. Det ska vi!!

Jag tror jag ska tillbaka till min arbets dator nu..
Så..
På återhörande..
Gott folk!

Inga kommentarer: