2008-04-13

..mys..





























Söndag.
Och faktiskt en riktigt skön söndag!
Efter gårdagens dejter, så åkte vi hem och skulle kolla på film.
Det gick "jätte bra".. Hörde en snarkande karl i 3sitsen.. Och inte långt efter slocknade även jag!
Vaknade av filmens slut melodi.. för att sen somna om och vakna.. Klockan 09.20 imorse!
DEN NI!
- Min insomnia fick sit en knäpp på näsan!
Såå.. Nu hoppas vi på att jag får sova även inatt!


På schemat idag stod:

- Tvätta 3 maskiner, Check!
- Damma, Chek!
- Vattna blommorna, Ska.. Snart! ( check!? )
- Handla, Check!
- Laga lasagne a´la Söderlund, Check!
- Bädda, Check!
- Diska, Check!
- Städa köket, Check!
- Dammsuga - Not yet..
- Torka golv - Not yet..

Jag hatar att dammsuga!
Därför drar jag gärna ut på den aktiviteten..
Har en känsla av att jag inte kommer att göra det idag heller..
Man blir juh bra less på sig själv ibland!=/



Imorgon hade jag även tänkt att bli nyttig ( igen )
Har varit så omotiverad innan.. att jag inte ens brytt mig för en sekund..
Men nu ska det bli "andra bullar"
Dessutom är det mindre än 1månad kvar tills jag kan ta mina långpromenixer! Lövely!

Ser så mycket fram emot att flytta in!
Fixa och dona.
Köpa tavlor och mattor och köpa blommor..
Ni hör juh..






Sitter och halvglor på topmodel..
Och efter att ha sett Enrique Iglesias konserten..Så måste jag juh då erkänna att hans musik är bättre nu än innan.. Och neh.. jag hade inte bangat på att vara med i en video med Julio JR!
Så är det!
















Vi hörs då!

TJA!






1 kommentar:

Nathalie sa...

jag hade fan inte heller bangat, haha!!