2008-04-01

Fettokisse!

Jag känner mig mer eller mindre som en Boll!
Eller... en fettokisse rättare sagt!
Ni vet en sån katt, som ser ut att ha jätte korta ben och en mage som släpar i marken?

Just så!

Sen jag slutade röka tror jag att jag har gått upp myyyycket.
Det känns som så!

Jag måste måste måste måste måste börja tänka mig för!
Så enkelt ere!
Ämnesomsättningen sjunker när man slutar röka.. Och jag äter som innan.
Det är inte helt okej!
Hatar att känna mig som en fettokisse!



Vatten, filmjölk och knäckebröd..
Det blir nog det jag får ha som föda en tid framöver..
Så kan min snärtige karl äta sina onyttigheter för sig själv!


Nu mår jag illa!


- Dagens i-lands problem.
Folk svälter, vi blir tjockisar.
- Delar gärna med mig av ngr kilon, nån som vill ha?=D

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Allram...Jag kan tyvärr inte ta några kilon av dig då jag har egna att bli av med, fan vad skönt det skulle vara om man kunde hitta nån riktigt smal jävel o bara ge över kilona till, hur underbart skulle inte det vara då?
Puuuussss!!

Bubblan! sa...

passa på att ta mina med!!!

Melicious sa...

Mitt skit oxå tack! =P

Bubblan! sa...

hej.....jag ropade!