2008-03-31

Sommartid.

Man blir lite vilsen såhär första dagarna när klockan ställs om.
Imorse vaknade jag av att ärtans telefon ringde.. Och tur var det, efterssom min telefon inte hade någe ljud på sig!
LG suger.. Verkligen!


Haft fullt ös på jobbet, och stress symptom ända sen halv 7 imorse!
svettningar och illamående.. Varje jedra måndag!


Och inte har jag fått någe svar av spekulanten..
Eller svar och svar.. hans bank har inte ringt upp honom.. Och han har inte ringt dem.
Hör de inte av sig under morgon dagen ska han ringa min bank.. Och det tycker jag är mer värt!

Min bank är guld. Eller.. min kontaktperson är guld.

Han sa att jag inte behöver oroa mig, och att han inte kommer att banga ur..
Men hej.. vad vet jag!?


Just nu skiter jag i vilket..

Jag oroar mig konstant, och det skulle inte förvåna mig om han bara bajjar på det.
Men håller tummarna gör jag iaf.. Lite sådär i smyg..




Helgen har varit kalas bra annars.
I fredags vart det GH och vin, i lördags fikade jag hos Åkermans som sagt, med Nathalie och hennes minsta son William. Sötknoppen låg och sov hela fikat igenom! Bättre lycka nästa gång!=D




Daisan växer och knakar i il fart.
Hon är så himla myspysig!
Tant Joannis är stolt över sin favorit tjej som redan nu är stark som en björn!




































































Har drömt jätte mkt senaste dagarna..
Konstiga och suspekta drömmar.
Vet inte riktigt hur man ska tyda dem..
Lika förvirrande som min verklighet, kort och gott!




Min karl är på bandy, så än en gång har jag myskväll med mig själv!
Har tokfastnat i min bok, så ska lägga mig och läsa lite snart igen.
Känner mig som en pensionär.
Men det är inte helt fel det heller, kan jag lova!



Nu är det ca 1,5 månad kvar till flytt.
Kartongerna står kvar på balkongen sen sista flytten.. Smutt!=D
Måste dessutom få tag på besiktningsman.. Anticimex vägrar ringa tillbaka..
Sikka typer!



För er som följer nyheterna via tidning eller tv..
Vad tycker ni igentligen om att ta in arbetskraft från utlandet!?
Jag blir så sjukligt förbannad när jag läser om det.. HUR många arbetslösa har vi inte redan!?
Borde vi inte ta hand om de våra först!?
Morr.



Grattis till nyinköpta Kapet mina bälor!
Det tycker jag blir jätte bra!=D

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Jag håller tummarna för dig, så du får din lya såld o kan koncentrera dig på den nya.
Puss o kram

Melicious sa...

JAG HÅLLER TUMMARNAJÄTTE HÅRT FÖR DIG!