2008-03-25

Räkningar?

Inatt kom lönen in på kontot.
Inatt gick lönen åt att betala räkningar!

Den sista så dras även lånen på lägenheten.. Underbara dagar!?
Man hinner se pengarna en kvart innan de är borta.. Facinert.

Förstår verkligen inte hur vissa människor klarar sig varje månad..
Jag menar..
Boende, telefon, el, tv, dator, mat..

Det är inte billigt.. Och ändå är inte jag en av dem som tjänar minst i landet.



Tror att sambo livet är rätt bra på det sättet.
Att sitta helt själv med massa räkningar osv kan inte vara kul.




Lägenhetsfronten: På fredag skall min spekulant dra till banken och prata..
Och nu hoppas vi innerligt på att banken tycker att det är ett jätte bra pris på skiten..




Så jag blir av med mitt problem!

Mår fan psykiskt dåligt av bara tanken på att jag ska ha huset samt lägenheten på mig..








Första dagen på jobbet..
Fanns en del att göra, men kändes dock helt okej ändå..

Har sambofritt fram till ca 23 idag.. det är innebandy på schemat.
Jag har frågat säkert 10ggr om inte jag kan får vara med.. Men jag får inte...
Underligt...
Hahahhaa!



Har köpt mig en pocket bok också..
Saknar att sitta och läsa.. och inga böcker äger jag heller.. Så nu vare dags.
( Vart en cosmo vid sidan av också såkart.. )







Ringde en kär vän idag på väg hem från jobbet..
Diskuterade diverse ämnen och kom in på familjelivet.
Så satt vi och skojjade och stissade om henne och hennes sambo och ev. framtida barn..

Efter många om och men så svor vi en liten "ed" om att den dagen vi väntar bebis så skall vi ringa varandra, även om det är inom 3 månaders perioden.. Bara för att vi är vi.

Ett par timmar senare ringer hon..
Hon ska ha bebis!




Stort GRATTIS TILL ER!!
Jag är så glad för er skull så ni anar inte!!

Nu väntar alltså 2 av mina pärlor bebis..
Gud så spännande!=)=)

Jag ska återigen bli farfar!
Hur många barnbarn har jag inte nu för tiden!?


Neh, nu ska jag ta min cosmo..
Lägga mig raklång i soffan och bara myspysa!

Ha det gott mina pinglor ;)





Eest; Självklart ska vi ta en fika nåndag!
Säg bara tid och plats, och Allram skall göra sitt yttersta för att vara på plats!

Kanske hos Åkermans i helgen!?
( Ja Sandris.. Jag bjuder hem mig själv och andra till dig nu för tin.. Har blivit lite standard! )



Jag saknar faktiskt Daisan!!











2 kommentarer:

Bubblan! sa...

Har köpt mig en pocket bok också..
Saknar att sitta och läsa..


hahahhahahahahahahhhahahhahahahaa


puss pårej

Nathalie sa...

tycker jag låter som en skitbra idè! ringer dig på telen. puss