2008-03-02

Söndag =/

Imorgon är det ännu en måndag..
Det ä rinte riktigt min favorit dag i veckan.

Helgen har som vanligt gått sjukligt fort.. Trots minimal aktivitet.
I fredags kom Åkermans på fika och mys med tant!
Satt mest och surrade och gosade med Daisan.

I går kom yster med son på middag, lika mys det!
Och nu är det söndag kväll.. snart dags för bingen..

Förstår inte att tiden skall rinna iväg så fort.. =/


Älsk ligger och brottas med sina ben på mig...
Soffan är inte stor nog åt oss båda! Men jag var först!;)


Känner mig så icke aktiv nu för tiden..
Skulle VERKLIGEN behöva lite motivation och ork att köpa mig ett gymkort..
Skulle verkligen behövas.. för både kropp och själ..
Men HUR ska jag orka!?
Behöver verkligen få upp motivationen.. Jag är slut som artist mest jämt.. Utarbetad mystjej!
Men.. Det är väl på tiden.. Snart sommar säsong igen.. då kan man inte gå runt som en försenad julgris! =D


ska väll kolla klart på B filmen vi halv gluttar på..
Sen ere bingen.. fyfan.. en hel vecka kvar tills man är ledig igen!

Inga kommentarer: