2008-03-05

In the middle!

Veckan har kommit till sin medelpunkt.
Onsdag.
Bra dag - Eller dålig dag?

Min dag har varit KAOS.
Har haft sjukt mkt på jobbet...
Som jag inte har hunnit klart med..
Efterssom att varannan jävel har ryckt och dragit i mig som en trasdocka.
Jag har med andra ord LIKA mycket imorgon.

HUR, gott folk.. HUR.. Ska jag hinna med allt!?
Dessutom går halva eftermiddagen åt att sitta i telefonmöte med en leverantör för att försöka dra igång det nya serivce systemet.

Känns som att jag måste uppsöka nån jävel som
kan få mig att släppa jobbet när jag kommer hem.
Sover dåligt.. Stressad.. Skakis..
Tankar snurrandes i huvudet konstant.. Jobb, jobb, jobb, jobb..

Nått måste göras..
Så enkelt är det.
Jag vet att det inte är lönt att stressa, jag vet att det inte gynnar mig i slut änden..
Jag vet att livet är SÅ mycket mer än jobb..
Så mycket mer än att behöva stressa upp sig..

Men någonstans där inne..
Så finns också rädslan för att förlora allt som man har byggt upp..


För jag trivs ändå..
Jag utvecklas enormt.. Lär mig saker nästintill varje dag..
Jag kommer nog bli, rent ut sagt.. Jävligt hajj på det jag skall ägna mig åt.

Mina arbetsuppgifter är tydligare.. Mer kravfyllda, mer specificerade..
Jag har lärt mig mer de senaste månaderna, än vad jag lärde mig på över 1 år med förra ägarna.
Ibland hänger jag inte med.. Ibland förstår jag mig verkligen inte på saker..
Men jag lär mig..
Och det är väll det viktiga?
Jag tror det.. Bara de har samma tro på mig som jag själv har?




Hatar att ha den känslan jag har just nu..
Press... Stress..


Ibland känns det som att vad jag än gör..
Hur jag än vänder och vrider..
Så får jag skit?
Så är det mitt fel..
Balansgången försöker jag hålla.. Men det räcker inte riktigt till?


WHAT TO DO!?




Nu får det fan ske någonting..
Det här orkas inte med..





Men o andra sidan..
Imorgon är en annan dag..

1 kommentar:

Bubblan! sa...

du måste sluta stressa gumman, de e inte bra för varken psyket eller fysiken! ta ledigt o häng med mig på dagarna!!!!!!!!!!