2008-03-14

- Väntan

Sitter här och väntar på att batterierna ska fyllas på telefonen så att jag kan pallra mig ut på promenad.

Har man inge sällskap så ere ju trevligt med lite musik då va!

Hade tänkt att gå ut tidigare.. Men som vanligt så RUSAR tiden förbi.

Helt stressad över hur jag ska hinna allt idag..

( som vanligt )

Ska ut o gå.. sen blire stor städning..

Duscha o göra mig iordning, sen på visning.




Jag vet att jag kommer hinna.. Men det känns ändå tidspressat.

Hate hate hate.





Vaknade 8 imorse, men somnade om till 10.

10 är rätt sent!





När man var yngre.. så hade man en helt annan tidsuppfattning än den man har idag.
Man sov till 3 på dagarna.. Om man var riktigt trött gick man upp vid 5 tiden, lagom till middag.
Sen var man jätte seg fram till klockan nio..
Då var det in o duscha o sen ut och härja på nätterna.
Hemme vid 7 på morgongen för att sen sova bort hela dagen.

HELT OTROLIGT!



Det skulle inte direkt fungera idagens läge=D




Så.. Som ni vet så är det VISNING idag.. Det kommer bli spännande!=) men det absolut mest spännande blir nog ändå efter måndag kväll så sista "vanliga" visningen äger rum.

Då får vi hålla tummarna att vi inte har någon konurrens och att vi är de som får köpa huset! VILL HA VILL HA VILL HA! Jag vill tillbaka till "landet"
Vill gå ut och gå lång promenader i "skogen" och träffa min vänner när jag vill utan massa planering. Mys pys!

Neh ni.

Nu ere dags för promenad..
Om jag ska hinna med allt jag vill hinna med idag.

Tjo och tjim

Inga kommentarer: