2008-03-18

Radhus!

Imorgon mina vänner..
Imorgon klockan 17.00 skriver vi kontrakt på vårat första radhus!
RADHUS!
Det är.. VÄRT!

Jag hoppas att iiiiiiiiiiingenting skiter sig imorgon och att alla papper blir signade..
Så att vi kan säga att vi flyttar in den 12 Maj!

Nyrenoverat kök..
Nyrenoverat badrum..
Jacuzzi och såndär tryck spis!( inga plattor ingenting.. )

Ooooh aaah!=D

Nu gäller det bara att bli av med lägenheten..
Typ nyss!
Mäklare är pisse dyra.. Så jag hoppas att min kollegas bror vill ha denna, så jag kan sälja privat.
Ovärt att betala över 30 ( !!! ) TUSEN för en mäklar jävel!
Säljer jag själv behöver jag bara hjälp med allt pappersarbete.. Sen ere klart.. Och då var vi nere på ca 10.000 kr istället.
Hoppas hoppas!



Min sambo är på innebandy..
Och jag har precis ätit middag..
Klockan är snart halv 10.. INTE bra mina vänner..
Såhär ska man inte leva sitt liv!
Man blir trött och tjock.
Bara så ni vet!



Jag är fortfarande kraftigt rosa/röd.. Och det svider satan.
Flagning i ansiktet har sakta tagit start.

Röksuget sitter förresten fortfarande kvar.
Är det inte lite facinert!?
Jag tycker...

4 kommentarer:

Bubblan! sa...

fan skit, börja blogga med bilder !!!

Melicious sa...

GRATTIS JOANNA till erat nya inköp! jätte snyggt!

Revyn sa...

Taaaaaaaack! Det ska bli så spännande! Ska plantera så mkt blommor!=D

Revyn sa...

Taaaaaaaack! Det ska bli så spännande! Ska plantera så mkt blommor!=D