2008-03-29

Lördag

Lördag förmiddag..
Intagit lunch och dricker kaffe och ska snart in i duschen för att sen göra mig iordning.
Efter det blir det hänga tvätt, och sen iväg till Åkermans på fika!
Trevligt trevligt!

Igår vart det inte allt för många knop..
Tacos, guitarr hero, nått glas vin och surra lite skit med älsk och nisse som var här på besök!=)

Imorgon ska jag nog storstäda här hemma..
Om jag orkar..

Pratade med den eventuella intresenten på lägenheten igår..
Han hade fått avslag hos swedbank, men hos nordea såg det grönt ut.
Han skulle få närmare besked på MÅNDAG..
EVIGA VÄNTAN!

Jag är fan LIVRÄDD för att detta skiter sig.. Och et känns som att det kommer göra det också..
Panik panik panik panik..
Han låter så velig.. första lägenhetsköpet.. fine.. det e lite läskigt första gången.. Men vågar man inte, vinner man inget.. så är det..

I vilket fall som helst så blir jag hispig när jag inte har kontroll och vet vad som sker..
så ere..

Får jag bara det överstökat så kan jag ägna mig åt allt annat jag VILL ägna mig åt!
Ex planera inför radhuset.. Fixa och dona och bara få må bra!
HUA!

Jaja..
Nog om detta misserabla skit..

Nu måste jag lägga på ett kol!

Hare!

2 kommentarer:

Madde sa...

avis till radhusköpet ;) lycka till...

Bubblan! sa...

det ordnar sig jaaaaaao