2008-03-16

Sol!

Titt som tätt så kommer solen fram..
Tycker den ska vara framme hela tiden!

Hann med det mesta som skulle göras i fredags!
Dammade över allt, fixade och donade!
Idag måste jag däremot dammsuga och torka golven.
Sen är lägenheten fit for fight för mäklaren som kommer hit imorgon 18.30!

Huset var som vi tänkt oss!
Lite skavanker som behöver fixas, men det är hittils mest små prylar.
Sista visningen är imorgon, så vi får hålla tummarna på att det inte kommer så många intressenter, så att vi kan lägga bud och få flytta in till för sommaren!

Igår låg jag helt avslagen här hemma..
Halsen spökade för mig, likaså bihålorna...
Men idag känns det lite bättre, däremot är halsen inte riktigt helt okej ännu..
Såå.. det vart dessvärre ingen schlager hos Åkermans =/
Jag vill inte riskera att smitta deras lilla plutta!

Om en timme ska jag ut och promenixa med Tess!
Förmodligen drar vi oss mot Högdalen för att sooooola.

Älsk ska på innebandy match och motionera..
Frugan kan inte vara sämre, utan måste också röra på flärret!=D

så..
Jag tror det blir en rätt behaglig dag trots allt.

Får hoppas att hals-ontet försvinner helt under dagen..
Det orkar man inte riktigt ha.



Welll.. En dusch nu dårå.. så e man snart fit for fight för att möta solen!


Tjo och Tjim!

Inga kommentarer: