2008-03-17

Burned.

Jag har gjort något som jag inte lyckats med på jätte länge..
Jag har BRÄNT MIG!
Kommer hem efter min och Tess promenad..
Äter lite mat.. så känner jag hur bihålorna strular, känner mig svullen..
Så jag går och lägger mig en timme.
Vaknar upp av att älsk kommer hem..
Går in på toa.. och ser mina RÖD-ROSA lår.
Kollar mig i spegeln.. Och möts av en panda liknande historia.

Tess hade förvarnat om rören, och hon hade själv bränt sig första gången a´la 20 min.
Men jag har juh varit gammal sol veteran.. Och är inte liiika ljus som henne..
Så jag brassade på med 25 min.

Now.. I´m regreting da shit!

Jag har frossa!
Och dessutom måste vi städa här sen..
Huuuua!



Imorgon börjar jobbet dessutom.
Blandade känslor..¨Ska bli kul att träffa alla, snacka lite gojja.. Styra upp lite..
Men samtidigt känns det som att jag är stressad redan..

Lättad över att man jobbar halv dag på torsdag och sedan är ledig fredag och måndag.
Känns mycket bättre än om det hade varit ordinarie veckor nu..
Då hade jag nog inte pallat.¨


LA-Ink är fan så mkt coolare än Miami Ink!
Bara så att ni vet!;)




Hare bra rå.


/ Grisen

1 kommentar:

Bubblan! sa...

man kan ju bli lite tjorvig i hals o svalg efter man slutat röka, kan vat!