2008-03-21

Vår!?



Stora rubriker i tidningarna föregående vecka " Nu är våren här! "


Folk skickade in bilder på vår tecken som faktiskt gav en hopp om att vintern nu är över!


ICKE!


Kollar ut genom fönstret.. och det är snöstorm!


Man tackar?








Om det nu skall vara vinter och snö.. Så får det gärna komma ca 1 vecka innan jul för att sen försvinna straxt in på Januari månad.

Sen är jag L.E.S.S




Idag vankas det middag hos syster yster med familj!

Ska bli mysigt faktiskt!

Så får vi hålla tummana att skroten vill följa med och att hans tröttma går över!
Min käre sambo är nämligen min systersons stora idol!
Så fort han ser Robban, så är jag glömd! Mysdagarna med knopplund är över!
Imorgon förmiddag dyker en spekulant upp på min lägenhet..
Nu håller vi tummarna stenhårt.
Skulle jag få denna såld i tid, så skulle en sten falla från mina axlar vill jag lova.
Det behövs!



- Nu är han då inte såhär liiiten längre dårå.. Nu är han mer än liten krigare än en söt liten bebis!

Inga kommentarer: