2008-03-13

Kaffe.

Första dagen på min ledighet.
Vaknar pigg och alert klockan 8.00 men tvingar mig själv att att inte gå upp!
Nässpray för att kunna andas, sen somnar jag om igen till 9, men ligger kvar ett bra tag!

Drömde en helt virrig dröm.. Virrig men undebar!

Upp och kollar tv.. Våra bästa år.. Herregud.. att den serien FORTFARANDE går!?
Facinert!

Ska ta mig en kopp kaffe till..
Sen ska jag nog fixa lite här hemma.
Och dessutom väntar jag samtal från en mäklare!
Jag och snuttskallen har hittat radhus!
VILL HA VILL HA VILL HA!

Det är litet.. Bara 64 Kvm..En enplanare..
Total renoverad och bygglov för ett över plan.
Helt super.

Köket är helt underbart..
Badrummet har bubbelbad..
2 altaner..
ah.. u name it.

Blir det sen tillökning så bygger vi en våning till.. plats för 2 sovrum och litet allrum.


Håll tummarna för oss nu!

Inga kommentarer: