2008-03-27

Totally!

Idag har solen behagat sig fram!

Halleluja!
Nu hoppas jag på att den kommer att titta fram allt oftare.. och att vi SLIPPER snön på några månader!


Imorse hade ärtan sovmorgon..
Första gången vi varit uppe samtidigt en vardag och hunnit säga godmorgon..
Det e rätt myspysigt faktiskt!


Idag fick jag äntligen med mig pärmen med alla papper på huset som banken behövde ha faxat..
Efterssom att mäklaren inte hade hört av sig sedan innan påsk.. och inte ens svarat på mina mail..Så blir handpenningen försenad..
Dessutom glömde jag objektbeskrivningen hemma igår..så ja.. det blir lite sent..

Mäklaren hade tydligen fått öroninflamation.. tycker inte om henne.. hon e arrogant!


Idag kom också min spekulant hit och hämtade mina papper på lägenheten,som han skulle ha med sig till banken imorgon.. 2 olika bankbesök ..
Och han ringer mig imorgon runt 13.00 imorgon och berättar hur det gått.

NU HÅLLER VI TUMMARNA!

Har registrerat mig på hemverket också.. så att jag får hjälp med alla jäääävla papper som ska fixas.. Jag menar.. en privatförsäljning kräver en hel del.. ´
och då får jag hellre hjälp så att allt blir precis som det ska, och pungar ut 5000 kr.
Mer värt än en mäklare som ska ha 32000 minimum!


Så.. Allihopa.. HÅLL TUMMARNA..
Jag är NERVÖS.. Och får PSYKBRYT över att gå runt och oroa mig över hur det kommer gå med allt.


USCH!



Imorgon är det fredag..
Skulle behövt ngr fler dagar på denna vecka.. måste fixa massa på jobbet.. =/
Men men.


Planerna inför helgen är inte många!

Däremot skall jag hem till Åkermans och fika och mysa på lördag!

Nathalie och William kommer och joinar oss!
Ska bli SÅ himla kul att träffa min gamle vapendragare Eest igen..
Har inte umgåtts på flera år.. Tiden har verkligen bara rusat förbi..
och vi har pratat om att fika ända sen lill killen Kevin kom till jorden.
Och hör och häpna.. han är TRE år nu!
Helt sinnessjukt vad tiden rullar.. =/


Ska i vilket fall som helst bli super kul att träffa er allesammans!


Ska mysa med Dulledun också..Saknar den lille parveln som bara den!
Det är min myspystjej!












Jag ska snart hoppa in i duschen..
Har mascara runt hela ögonen efter min garvattack med Sandris i telefon..
Hon kom på en VÄLDIGT rolig sak som vi var med om för några år sedan.

Satt på tåget på väg hem till oss ( på den tiden vi var kombosar ), framför oss sitter en medelålders kvinna som led av det inom cirkeln kallat för tröttma.
( En kronisk sjukdom som både jag och sandris har lidit av i ett flertal år. Man är trött mest jämt.. Uppkommer ofta i samband med den ökända stressman)


Hon somnar i vilket fall in.. och pratar i SÖMNEN! Raaakt på tåget..

Sandra sitter som ett barn på julafton, frammåtlutad, med stora och förväntansfulla ögon och med ett STORT leende på läpparna, i väntan på vad som komma skall..

Kvinnan vaknar upp... Ser Sandras förväntansfulla och stora flin..
Tittar ut genom fönstret och hoppar av vid stationen tåget står vid..


Om det ens var rätt station har vi ännu inte något svar på.


HAHAHHAHAHA



DET mina vänner...


Är vad jag kallar för HUMOR!










2 kommentarer:

Bubblan! sa...

HAAAAAAAA, verkligen totally!


i love you a really do!

Nathalie sa...

Allram o Eest var två väldigt roliga typer back in the days!
Det var kul o ses igen gumman!
Glömmer aldrig; heter du öh Allram...?!? kan man verkligen heta så? hahahaha!!
Lr snubben med den enorma drulen!! my good lixom!!