2008-03-09

ones again.

Man får uppleva många söndagar i sitt liv.
Undra om alla kommer att vara lika tråkiga?

I fredags drog jag och liten snuttis på oss galosherna och stegade rejält på gamla tbs!
HAHA
Är man från hoodsen, så finner man lite nostalgi i det hela.. Så är det!
Jag vart prutt kalas.. Emmis också.
Efter det tog jag mitt pick o pack och mötte upp skrot, för att sen dra oss hem i vårat topp skick!

Gårdagens förmiddag/eftermiddag, ägnades i sängen..
Till slut masade vi oss in i duschen och gjorde oss iordning för middag hos Åkermans!
Det vart god mat, trevligt sällis, schlager, charader, drinkar och lite köping dvd!

Vid halv 2 var vi hemma än en gång.
Däckade på soffan och vaknade 6 imorse..
Somnade om i sängen och gick upp vid 11.

Tvättning och plock på schemat..
Besök av päronen som kom med en blender!
Smoothie var nästa på schemat efter affärs besöket.


Min helg.. Rätt detaljert.
Håll till godo!



From imorgon blir det hårdkörning!
10 kg till i sommar.. Det ska jag fan klara av! Så enkelt ere bara!!

Börjar få ont i halsen.. =/

Inga kommentarer: