2008-02-29

Efterlängtade helg!

Snart tar jag helg.. EN arbetsdag kvar!
Helt underbart...

Blir till att storhandla efter jobbet, diverse matvaror och hygien artiklar!
Ska tvina ut mina päron att hämta mig på jobbet, trots den långa biten att åka =D
Få bjuda upp dom på en fika efter shoppingen helt enkelt.


Fixa och dona i hemmet efter det.. Sen kommer Åkermans på fika!
Saknar dom mest hela tiden!
Ska bli så myspysigt att gosa med Daisan!


Morgondagen ska jag ägna åt att ta det lilla lugna i mitt näste!
Frammåt kvällen kommer min käre yster och hennes son för att käka middag hos oss.
Ska fixa tacopaj, fräsch sallad och en pava rödvin eller två!
Ska bli väldigt trevligt!



Igår fick jag hem mitt GH 3.
Det är juh fan kalas bra! Bättre än 2.an, sitter som paralyserad framför tv.n och beteer mig lite smått karla aktigt!
Snusen inne, benen på bordet, spelar så fingrarna får kramp och lägger en liten smygare då och då!
SNACKA MYSPYS TJEJ min kärlek har funnit! HAHA!



Måste ta mig till en nagelteknolog och fixa naglarna snart..
Blir helt tokig på att mina egna går av, så fort de börjar få en fin längd..
*muttrar*

Mycket jag skulle vilja göra..
Ta mig till nagelteknolog, hudterapeut, skaffa nytt gymkort, inhandla lite nytt smink, lite nya kläder..
Ah.. Det är en del jag vill göra..
Men pengarna räcker inte riktigt till!
Inte tiden heller för den delen..
Eller orken.. hahaa

Även kallat: I-Lands problem!

Sånna har jag gott om!

Inga kommentarer: