2008-02-25

F Måndag.

Ingenting är som jag vill att det ska vara idag.
Absolut ingenting!


USCH för den här dagen!



Jag vill bara duscha.. Dra på mig mjukis kläder.. Små glo på en film och pyssla med album..
Det är ungefär det som jag skulle orka med idag, på sin höjd.



Andra dagen i rad som jag haft riktiga svettnings attacker.. Kallsvett.. Svårt att andas..
Abstinens.
Himlans festligt att man kan ha sån abstinens, när man inte ens vill ta en cigarett..
Underligt!



Dessutom är det andra dagen i rad jag lider av kraftigt illamående..
Och molnigt i magen. ont i las balonas och min hy är katastrofal.

Kvinna.. Det är inte en fördel i alla lägen!





Projekt sluta röka går precis som det skall.
Det som är riktigt jobbigt är dock dessa j*vla svallningarna..
Abstinensen som gör att sminket flyter bort, jag vill krypa ur skinnet..
Men ah.. Det hör la till.. Tydligen..



Idag är det dessutom ännu en dag då det skall betalas räkningar.
oooo aaaa iiii !

Jag diggar inte riktigt räkningar.. Inte min grej!
Ekonomiskt oberoende, är lite mer min grej.
Alla bidrag för att få detta att lyckas, tas emot med ett leende.

Tack för ditt samarbete, på återhörande.

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

efter graviditeten har jag svettats nåt otroligt, typ 1 liter om dan, kallsvett i mängder, vaknar dyngsur, det ar med hormoner att göra, måste ju vara likvärdig omställning när man slutat röka!

Bubblan! sa...

jag tror de e bra att man vart partypingla o gjort allt man gjort, då vet man o man slipper funta på hur det skulle vara....som en del 40 åriga kärringar som ska ta tillbaka sin ungdom o skiljer sig o börjar hänga på krogen o blir vinkärringar! en partypingla o ingrodd ungkarl blir bra föräldrar! haha