2008-02-06

Trött?

Jag är EXTREMT trött idag..
Hade inte slagit fel om de ringt och sagt att kontoret fått översvämning
- och jag hade fått legat kvar i sängen.
Se en bra film, pimpla kaffe, tända lite ljus, krypa upp i soffan.

ICKE!

Upp och hoppa, in i duschen, ögonen svider, ben och armar har egen vilja.
Det är av ren viljestyrka som jag idag kom upp från sängen och masade mig in i duschen.
Ingenting annat!

Älsko har sett ett radhus - precis där vart jag kan tänka mig bo.
Men vilket projekt att behöva sälja - köpa - packa - städa - packa upp.. IGEN.

Jag vill ha radhus, samtidigt börjar jag trivas rätt bra i lägenheten.
Lite halv klyven är jag nog minsann..
Det projektet kanske man kan ta upp så småning om igen?



Inväntar fotografier som ligger på framkallning hos extra film.
Ska bli sjukt kul att pyssla ihop olika album och ha sig!

Ska inhandla nya fotoböcker,pysseltillbehör och en fin penna!
Pyssla är likssom lite utav min grejj.
I hemmets lugna vrå, kopp kaffe, glas vin, mys belysning och en massa pyssel!
Mer värt än en jobbig krogrunda med bakfylle frossa och ångest!
( Känner mig som en riktig fyllekärring dagen efter, darrande asplöv och riktigt psykisk. )

Har varit extremt mycket här ett tag..
Alla tycks fylla år samtidigt.
Har varit kalas och dylikt ända sedan 2 veckor innan julafton.
HAJJA
Vår/Sommartider är tydligen den tiden folk pökar som allra mest.
Konstatert.
Helgen som var, var det ännu en födelsedag som firades, samt lite tillställning hos päronen..
Och nu i helgen stundar det 30års firande och efter det så är det mer kalas.. Om man orkar!?
Önskar jag kunde få en LUGN helg..
Gå upp när jag känner för det, göra vad jag känner för.




Imorgon
smäller det - Imorgon blir jag farfar!
Tokfisan får bebis och förrutom föräldrarna till lillpluttan, så är nog jag en av de lyckligaste!
Det ska bli så fruktansvärt kul!
Har nog aldrig sett fram emot att en kompis ska få bebis så mycket,
som jag ser fram emot det just nu.
Kommer älska den lilla skitungen som att det vore min egen!
Längtar tills jag får se henne!
Stort lycka till, till min pärla och hennes karl!


Nästan så att man själv blir lite halvt bebis sugen..Myspysigt!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

tack!


BÄÄÄÄÄÄÄBIS!