2008-04-24

III DID IIIT!=D

Kommer hem efter jobbet..
Kollar läget med presenten inför lördag.. vad händer?!
Jag ser ett stort mörker.. en sten som la sig på mina axlar.. det ända som snurrade i huvudet var.. " fan fan fan fan.. VAD GÖR JAG NU? "


Men.. efter många undersökningar.. och hjälp av min älskade man..
SÅ FIXADE VI DET!!
Det tog tid.. det kostade en extra slant.. MEN NU HAR JAG DET!=D

Jag är.. ÖVERLYCKLIG.. LÄTTAD...
Ja.. U name it!

- Jag tror det här kommer bli jätte bra!
Ledtråd: Det är någonting Jag vill, det är någonting som jag vet att Födelsedags barnet vill!=)

Nu hoppas jag bara att det inte är några konstigheter..
( jaaa.. jag är en stissig människa som tror att allt kan gå fel, jämt.. jag vet! )

Nu håller vi tummarna för att det blir fint väder i helgen..
DÅ är jag ännu lyckligare!



Jag har beslutat mig för att fixa burret inom en snar framtid..
Och han som får äran att göra det är ingen annan än Tony L.
Tack vare min älskade vän och kollega Anka, så ska vi se till att komma iväg.
Kostar pengar.. Men det är det nog värt!
Är det någon som jag vågar låta göra mitt hår, så är det han!



Jag har världens bästaste kille i hela världen.
Du gör mig lyckligast i hela världen.
Mitt allt, Mitt hjärta, Min själsvän, Jag älskar dig!







Sandra.. det har varit jäääävligt tyst på din bloggfront.. UPPDATERA!
( jag längtar till er förresten.. så ni gör det hela på lördag extra mysigt! ;) .. )

Inga kommentarer: