2008-04-17

UUUUH..

Jag har inte ätit en godisbit i veckan..
Men däremot.. så blev det glass till pannkakorna här om dagen.. Och glass till efterätt idag!
Och jag ska berätta en sak.. jag fick fete ångesten efter min glass här!

Är inne i en tjockis period..
( Då ingening i garderoben tycks passa.. fett valkarna känns större.. och helst går jag runt i mjukiskläder som är pösiga.. ingen får ta i mig.. Jaaa.. Men ni vet! )

Jag önskar jag hade bra ämnesomsättning!
Avundas verkligen folk som kan äta vad de vill, när de vill.
Den egenskapen skulle sitta fint!

Men men.. Som alla andra, som INTE har den egenskapen.. så får jag motionera bort det..
Och det blir inget förrens jag flyttar.. för här i trakterna vågar jag juh inte mig ut!
Det blir lätt mat för min del tills dess..

Jag och Emma har nämligen sagt att glass inte är samma sak som godis.
Det är godkänt.. I små mängder!
( Dessutom så har hon fuskat med after eight.. men o andra sidan så tränar hon för tillfället mer än vad jag gjort de senaste 4 månaderna.. Så ja.. Det är OKEJ! )


Imorgon är det ännu en fredag..
Och den är SÅÅÅ välbemött!
Ska vara hemma.. ta det lugnt.. tvätta några maskiner.. och försöka relaxa!

På lördag är det juh Reunion i slottet på Dalgatan!
Det var inte igår, gott folk! ;)
Ska bli så kul..
Vi håller tummarna för att det innebär lite singstar och vino vino!


Nästa helg ska jag dessutom på födelsedagsfiranden rakt på GrönaLund!
HUR kul är inte det sen då!?
Jag hoppas det är fler än jag.. Som vill åka karuseller!!
- Lite fart och fläng, häng med i Söderlundskans gäng!

25 dar kvar till flytt..
Oh Ah iiiiiih!
JAG LÄÄÄNGTAR!!




ps.. potatis/purjo/morot soppa gör en inte helt okej i magen..
Stackars skrot..

Inga kommentarer: