2008-04-07

Jo!

Nu är helgen över och arbetsveckan i full gång!

I fredags vart det kalas för ärtans mamma och brors son som fyllde hela 5 år!=)
Det vart middag, vin och partajjande!
Riktigt trevligt!

I lördags vart det middag hos oss, vänner,arbetskollegor, grillspett och hemma gjord tårta!
Inte illa av kockarna Söderlund/Andér.


Hade även inbokat födelsedagsfirande hos Zäru som fyllde hela 23 år,
men tiden rann kort och gott iväg..
Vart mer folk hos oss än vad jag hade en aning om, så timmarna bara for iväg!

Vi får helt enkelt ta en födelsedagsfika nåndag framöver!



Emmis slog slag i saken och delade natten med tant J.Jag kan ärligt talat säga...
Att en sån garvattack som framkallades natten till söndagen, har jag inte fått på länge!

Att ligga och bubbla minnen från förr är fantastiskt!
Speciellt när man kan framkalla dem via varandra.. Som att lägga pussel!
Det som känns som en saknad bit, minns den andra!

Underbart!=D



Igår låg jag raklång på soffan och sov mest hela tiden..
Sanslöst..
Luften tog som man säger, slut!


Ikväll blir det inte många knop gjorda..
Väntar på att tvätt nummer 2 ska bli klar för upphängning..
Ska måla naglarna och läsa bok.
Sambo fritt fram till 22-23, så då blire myspys kväll med mig själv!=)

Inga kommentarer: