2008-04-02

Hej?

Man ska inte ropa hej, i förväg..
I detta fall innebär det:

Spekulanten har fått sitt lånelöfte ( !! )
Framsteg!
Men inte klart ännu!

Imorgon kommer de ringa mig från Hemverket för att hjälpa mig med kontrakt skrivningen..
Sen hoppas vi innerligt på att killen inte (!!) bangar ur i sista sekund..
Allt jag vill är att få en fin signatur på papper.. så att jag kan andas ut en gång för alla!

Jaa.. Jag är en orolig människa!



Idag har det än en gång varit en fullspäckad dag på jobb..
Ny butik på G upp, med säljstart på fredag.
Ska bli riktigt kul, men gissa om det är mycket att tänka på..
- lite charmen med det hela



Min man upphör aldrig att förvåna mig..
Dagens ärta:

- Jag kan tänka mig ta några kvällskurser för att lär mig japanska..
... Men inte just nu ...

( Tycker nog allt att ett körkort skulle gå före en japanska kurs! )

Inga kommentarer: