2008-04-12

Insomnia

Jag lider av insomnia.
På riktigt, så är det inte vidare kul alls!
Hela veckan har varit mer eller mindre som pain in the ass!
Likaså inatt.. Sov 3 timmar.. vaknar av ett sms.. somnar om efter 1,5 timme.. och sover.. EN timme till! Herregud..
Vart har min RO tagit vägen!?
Jag kommer in i perioder då jag bara behöver se en kudde för att kunna sova..
Och andra perioder sover jag mindre.. men det här.. ah.. det blir nästan sömntabletter om det ska fortsätta i denna takt..

Har lufsat runt i mjukiskläder i 2 hela dagar.
Känner mig som en pluffs med noll ork och motivation till nått.




År 2008 verkar vara året då folk börjar sakna varandra.
Året då vi "ungdomar" tar tillfället i akt, med stormsteg, in i vuxenvärlden.

Gamla bråk och tjaffs blir till förlåt och gruppkramar.
Gamla idioti fasoner styrs upp och försöks att "healas" ( ja..om det nu stavas så..)

Igår vart jag så rörd när jag läste en gammal väns blogg.. med tillhörande kommentarer..
Så jag var tvungen att ta kontakt.. Om endast bara via msn..
Det ena ledde till det andra.. och det andra ledde till det 3e.
Helt plötsligt sitter det 2 gamla vänner i mitt vardagsrum och fnittrar, kollar på klipp från förr och "kall" pratar.
Roadtrip till storastaden för att hämta släktingar, och sedan tillbaka hem.

Känns så extremt skönt att få se er.. och veta att ni mår bra.
Jag skulle ljuga, om jag sa att jag inte har suttit och tänkt på er, och alla sjuka saker vi har gjort tillsammans!
Vi var juh ett järngäng! Så är det!

Än en gång.. Förlåt för att allt vart så "fel"
Hade jag kunnat.. hade jag gjort det på annat sätt.
Men gjort är gjort.. och det är någonting jag får stå för idag..



Igår satt jag alltså hemma.. Hela jella kvällen, ända tills det vart roadtrip mitt i natten.


Idag vart det mys hos Åkermans med Emmis!
Fika, massa fika bröd, och bebis mys.
Jag och Emma har dessutom varit barnvakt till Dulledunet i hela 15 minuter!!
-Ja.. Lite stolta är vi! ( Sen att Dulle är jordens snällaste bebis.. gör det juh inte svårare )

Efter myspys vart det sallad på La Serra med Emmis och Matinen!
Lika gott som alltid!
Vi dissade Thai haket, då vi ansåg att priset inte var riktigt VÄRT! Hahahha!

Sen kom Ärtan och Sputnik och hämtade tant.. Och nu sitter jag här i min lägenhet..
Inväntar film mys och innan dess blir det en dusch och ben rakning.
Jag är som en lurventuss! HAHA




Neh ni..
Nu ska jag nog ta och släpa mig in i duschen!





- Tack för allt tjejer... Och ni ÄR förlåtna för att ni missade min inflyttningsfest.. HAHA!=D

2 kommentarer:

Mango sa...

men vi va ju faktiskt inte bjudna...eller vänta...jo de va vi ju!hedersgäster o grejjer..men som sagt*host host*..vi va sjuka..kommer nästa gång;)

Lejonet sa...

Alltså ursäkta mig? jag va inte ett dugg sjuk...jag VABBADE!! :)