2008-05-05

7

Idag har klockan ordagrant RUSAT förbi..
Satt och jobbade, kollade upp.. och klockan var redan halv 4.a
Såna dagar tycker vi om, alot!!

Känner mig något bubblig i magen just nu..
Kan bero på att födo intaget idag bestått till största delen av broccoli.
Lunch: Broccoli soppa
Middag: Laxfilé, potäter, broccoli.

Jag tycker nästan lite synd om min sambo, som kommer att få sova bredvid
sin tickand bomb till flickvän!


Jag funderar på att försöka landa i bingen något tidigare ikväll..
Jag är juh inte direkt människa, när jag stiger upp på morgonen.

Appropå att stiga upp på morgonen..
Om 2,5 månad är det dags för semester.
4 veckors efterlängtad semester!
Dåå.. ska jag få väck all stress som jag bär på och försöka koppla av till max!



Jag längar lite lätt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men snäääckan da! jag har juh en blogspot, men hajar noll för den är mest på engelska och har en urkass design som bara skriker åt mig att get the hell out of here! ;)

Bubblan! sa...

hur gåre med thailandsplanerna jao!!!!!!!

Anonym sa...

hah, men sällan att jag gör samma sak som du :p tycker det händer lite väl ofta! :D

Anonym sa...

Det händer ;D Mjoo, men jag har så lätt för att glömma saker :( nu tycker jag mest synd om henne för det verkar vara rätt stormigt i hennes liv, men sen på samma gång - det är 2 år sen snart, vi känner inte varandra längre, inte på den nivån iallafall - så det är dömt att misslyckas i vilket fall! Aaa men ciggen ska hålla sig borta från mig, även om jag känner ett jävla sug i halsen kan jag säga :D Inte kul att vara bubblig i magen btw ;D