2008-05-04

Tvättmaskiner..Inte min grejj..

Idag har jag brottats och fått utbrott på min tvättmaskin.
Hur jag än vändre och vred, så ville den inte spola in vatten,
utan tyckte att den skulle torktumla istället.

Jag vart fly förbannad rent ut sagt.. så jag sket i det..
Ända tills jag kom på att jag måste faktiskt tvätta alla mina lakan osv.. för vi flyttar juh snart.
Så.. jag löste problemet.. som igentligen kanske inte var ett så jätte stort problem. Igentligen!
Så.. Nu är första tvätten snart klar.. o då ere la bara en 2 - 3 maskiner left, for to day!

Har en jätte hög med rentvätt på mitt matbord som måste vikas..
Även garderoberna..
Det är inte Helt kul alla gånger, jag lovar.



Det är så mycket som jag önskar att jag orkade fixa med.
Men jag göre bara inte.
NOT PALLING, helt enkelt!!

Packa måste vi göra i veckan också..

Igår vart det myspys hos mäjjty!
Va i skäris straxt innan 4a och höll den arbetande kvinnan lite sällis innan stängning..

Gjorde oss en smörgåstårta till middag, utan majjo och sånt tjaffs.
Tyckte den vart helt okej!
Film, snicksnack and so on!

Tack så mkt för den nattliga skjutsen hem, det var välldans vänligt av dig (L)
( Säga vad man vill, men ens egna säng är faktiskt alltid skönast att vakna upp i på morgonen, visst! )

Idag har det inte blivit många knop förrutom att bli aggressiv på tvättmaskinen..
Va nere i centrum, som nu mera är ett alkis centrum tack vare pizzans ute servering.
Jag lovar, det var nästan fullsatt!! en SÖNDAG.. Hoppas era levrar mår bra och att era ner rökta lungor får tillräckligt med syre. HA!

Va i vilket fall nere o köpte mig en tidning och 2 paket glass.
Visste ni att spirello finns i minisar!? Välldigt bra..

8 Dagar kvar tills flytt.
8 Dagar.. Det är juh helt sinnessjukt skönt!!

Då blir det:
-Pyssla i hemmet, få till det precis så som man vill
-Pyssla i trädgården
-Promenera flera dagar i veckan
-Umgås mer med mina änglar, än vad jag kan nu!

OH AH IH!
VÄRT!!!!!!


Hänga tvätt, tvätta, läsa tidning.

tjipp tjipp.