2008-05-08

4

Känner mig alldeles jätte skum!
Kvinnliga veckan med alla dess tillbehör, känslo svall, svullstig.
Det ända positiva är att mitt Åh så prickiga finn face börjar lägga sig något.
Det tackar vi för!

Idag har det varit en tripp till vårdcentralen för att få mig en redig dos pencillin.
Jag har åkt på stafylokokker i inget mindre än en känslig del av kroppen.
Väljer att inte gå in på detaljer, mest för eran skull, faktiskt!
Men nu jellar ska det bli ordning o reda på den fronten.. o blire inte det, så får vi hitta en annan lösning, helt enkelt.

Nu är det 4 dagar kvar innan flytt.
Jag känner mig matt, redan!
Har packat tallrikar och påbörjat glasen.. längre än så har det inte gått.
Jag har ingen ork.. Och dessutom är det hockey Vm, och det måste man se, åtminstonne glutta lite på!

Fick idag hem brev från Peab med underskrift på försäljningen.. Jag antar att det är klart och att killen i sig är godkänd av föreningen.
Däremot är jag fortfarande orolig, för att köparen inte svarat på mina sms!!
Otryggt!

Fick även kallelse till mötet inför nyckellämningen på måndag.
Jag vart jätte rädd att vi skulle behöva lägga 3500 redan på måndag, så jag ringde säljaren.. och han sa att jag inte behövde känna mig orolig, för enligt deras uträkning så skulle det bli några hundra.. o de kan jag betala när jag får pengar för lägenheten, vilket är beräknat komma in nästa torsdag.
Annars blir jag orolig utan dess like..

Fick även nojja för att de ville ha en fastighetsförsäkran..
Så de va bara ringa till försäkringsbolaget, o de bekräftade att min villa/hem försäkring skulle täcka skiten..
Så nu hoppas jag på det.. annars vet i faen vad jag ska ta mig till.

Det är förhoppningsvis sista gången jag köper/säljer bostad.
Det är inte kul det här.. jag blir helt i olag!!


Sitter här o suttar kaffe.. inge vidare bra när klockan är närmare halv 10..
Men vad ska man göra?

Efter jobbet vart det en tripp till Täby c med älskling och paret H&P, trevligt att strosa runt tillsammans!
Fick skjuts hem i deras nya vrål åk, det köpet gjorde ni bra!!


Jag längtar tills allt skit är över, så jag kan släppa den bollen och börja leva som en normal människa utan all denna hets,stress och oro!!
Jag är orolig för det mesta.. så det vore skönt att åtminstonne ha en mindre sak i huvudet!

Jag behöver SEMESTER!


Nu när vi flyttar så ska jag i vilket fall ta mig ut på promenader, fleeeera dar i veckan.
Jag kan inte springa runt på beachen som en flodhäst.
Det är uteslutet.
Och jag är tjockare än nånsin.. känns det som i vilket fall.
Inte helt okej alla gånger.
Tur att man har sitt på det torra!


Så mycket jag vill hinna med, så många jag vill träffa och umgås med..
Så lite som blir gjort, så många jag inte hinner träffa..

Det här är inte min grejj!





































3 kommentarer:

Nathalie sa...

Hej !
Haru tid med en fika på tisdag next week?
Vore skojj!
Kom hit vet ja!
PUUUUSS

Anonym sa...

aawe, jag hoppas tiden fram till din semester går fort ;D mm visst är middag kvällsmat, du ska se tanterna på hemmet när jag berättar vad det är till middag, dom tror juh jag menar lunch o det har dom redan ätit, ahh skåningar är jobbiga! :p på tal om annat så har jag nog glömt lösen till min blogspot! ;p

Bubblan! sa...

hööru, enligt din blogg blir du mer stressad och nervös för varje vecka som går, testa med att börja dricka en flarra vin när du kommer hem efter jobbet o känn lugnet!

















säkert"