2008-05-10

Lördag.

Och nu är det bara idag och imorgon kvar!

Packningen har inte dragit igång med någon dunderfart måste jag säga..
Har packat tallrikar, glas, muggar, kökstillstyr, sängkläder, ytterkläder.

Idag blir det krafttag för att fixa, rensa och torka o ha sig.
Jag ser inte fram emot det.
Packa är helt klart INTE min grejj! Tycker det är skit jobbigt rent ut sagt.

Igår efter jobbet vart det en vända till salem,sen hem igen för att packa lite.. dricka kaffe och njuta av värmen på balkongen.
Jag hade helt enkelt ingen kraft till att ta tag med hårdhandskarna!

Vaknade klockan halv 9 imorse o va pigg.. Men tvingade mig kvar i sängen och gick upp vid halv 11.
Ny duschad och snart bär det av till centrum för att inhandla ett paket kaffe, mjölk och lite frulle.
Sen jellar ska det packas!
Typiskt att det är super väder, som jag helst hade tagit tillvara på genom att lägga mig raklång!

Imorgon kommer mamms, papps och syster med son hit för att hjälpa till med fönsterputsning!
Det tycker jag är super snällt, efterssom att tant inte anser att fönsterputsning är varken kul eller stimulerande. Tack snälla ni!


Igår satte jag mig och beställde kläder från laredoute!
Har tänkt göra det flera ggr utan att lyckas, efterssom att sidan har varit knepig vid varje tillfälle.
Men nu är det gjort, och jag längtar tills mina harems byxor och mina linnen o tunikor kommer!




We..
Måste väll borsta nötterna snart.. Jag är fortfarande trött.
Hajja den!

Inga kommentarer: