2009-01-26

21

Jag är lite utav den sämsta uppdateraren i världen, jag vet.

Men det har varit en händelserik början på det nya året.. och min bloggmotivation har varit lika med NOLL.

Men jag ska försöka bättre mig.. Jag lovar.

Med start på 2009 har följande hänt:

  • Jobbat som ett as
  • Börjat träna med Bro, vilket visade sig vara en inspirationskälla för flertalet människor som också kommer att följa våran sida under vårterminen.
  • Promenera, har blivit en del av vardagen.
  • Tant har fyllt 23 år. Vilket är rätt skrämmande, då man snart når 25 sträcket och inte långt ifrån att vara närmare 30 än 20. Inte okej.
  • Haft div problem med nära och kära ( till största del källan till att min bloggning blivit lidande.)
  • Umgåtts en del med pärlor.
  • Haft planerade helger, i princip VARJE helg.. Tycker INTE om. Och dessvärre ser kommande veckor likadana ut..
  • Blivit sjuk.

Igår vaknade jag med som vanligt en snok som är täppt och allmänt inte OK. Tänkte att, det här blir nog bra om en timme.. TJENA hej. Det vart värre.. värre.. värre!

Det vart lite så att toapappret vart min bästa vän. Kände att febern kom krypandes och att jag inte alls var speciellt pigg. Somnade, vaknade imorse, gick upp... förkylningen var borta? Däremot, kom en fin feberfrossa krypandes.. Och ont i hela kroppen.. Så. Tant fick sjuka sig och försöka kurera.

Jag mår inte bra. Mår, skumt? det likssom värker och känns stumt i hela kroppen.. =(

När sjukdomsyran går över ska det hem till Åkermans och fira Edo, som idag fyller år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
Dessutom ska jag pussa på Dulledun, som jag saknar så det värker i mitt hjärta..

Jag har inte sett den lilla madamen på 3 veckor.. Jag har på riktigt ångest!=( Snart fyller lillskit hela 1 år också. Går tiden inte lite väl fort helt plötsligt?!

Annars är livet upp och ner, mest som en berg och dalbana. Kanske är det så det ska vara, kanske inte? Det återstår likssom lite att se.

Nu måste jag på riktigt vila.. Jag mår skit.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hej gumman!!
Ja visst ska vi ta fikan snart!!
Jag saknar jue dig med gumms!!
När kan du?
Pyssssss