2009-01-31

25

Så är det LÖRDAG igen gott folk!

Jobbat sen i onsdags och min vardag har likssom sett ut lite såhär:

- Morgontrötthet
- Jobbat
- Kommit hem
- Umgåtts med ärta, ätit mat
- Tränat
- Promenerat
- Duscha
- Kolla tv/Läsa
- Sova


Igår mötte jag E på tåget hem, hoppa i Tylanch, solade, åkte till Tumba, gick hem.
Käka, duscha.
Spela med B och E, drack té, läste, somna.

Klockan 08:00 ringde min klocka imorse..
Bara till att pallra sin dödströtta kropp upp ur dvalan, peta i sig frukost, på med träningskläder, ner till bussen, möta fru, promenera till träningen och sen vare igång.

1 timme senare promenerade vi ner, satte oss och tog en kaffe, käka sushi och sen drog vi oss hem..
Så, jag har varit hemma ca 1timme och har på den tiden hunnit dricka mer kaffe, sätta igång en disk och plockat i köket.

Ska ta tag i tvätten alldeles snart.. Vilket jag verkligen INTE ser fram emot.
Hatar att vika och hänga tvätt.
USCH!

Sen blire till att städa iordning lite här hemma.

Dusch på det, sen är man på banan igen va.


Tiden går ruskigt fort..
Klockan är snart halv 3 redan.


Broberg börjar komma ur fas vad gäller träningen.
Det är inte bra att flytta, stressa och ha miljontals grejjer i huvudet.
Det är lätt hänt att man tappar stinget.

Men snart så pärlan.. SNART, ska du se att allt löser sig och att vi kommer i fas igen;)



Förövrigt, 25 dagar utan godis.
3 veckor med regelbunden träning och promenerande.
Hörde jag beach 09?


Neh..
Om det ska bli någe gjort.. ere fan dags att starta här.



Tjo hej!