2010-03-02

Redan?

HA! Det är heeeeelt sanslöst!
Jag trodde jag bloggade för några dagar sen. Det var förfan 11 dagar sen.
Var det inte jag som sa bättring?!

Min tid räcker inte till för någonting nu för tiden.
Jag förstår inte.
Vad gör jag som tar sån tid?!


Rivstart denna vecka på jobbet efter 4 dagars sjukdom i förra veckan.
Fyfan!
Har ni nångång varit så täppta i näsan att ni vaknar med en tunga värre än sandpapper?
Det har jag. Det är äckligt.

Meeeeen!
Jag är fit for fight.
Trött, men stark!;)


Kom hem till dukat bord med Tacos.
Hur fint är inte det?!


BTW!
Har ni sett alla naturkatastrofer som härjar land och rike runt!?
Det här med 2012 kanske faktiskt stämmer.


Jäääävligt onödigt.


Jäääävligt otimat!





Jag tror på att plocka undan på vardagsrums bordet, hämta in kudde och täcke och mysa framför tv:n.
Jag har en sambo som är och spelar boll med sina vänner, håller sig i form till beachen.
Mer än vad en annan gör för tillfället vill jag lova.

Inga kommentarer: