2010-03-06

Vilket väder!

Jag har ett extremt stökigt hus!
Det ligger kläder lite varstans. Tvätt som måste tvättas, disk som måste diskas, damråttor som måste damsugas, golv som måste skuras och en inredning som måste dammas.
Men jag O.R.K.A.R inte.

Har haft en extremt jäktig arbetsvecka följt av en hel del pannknack på kvällskivstarna.. Vilket i sin tur lett till att jag absolut inte lyft en hand under veckan. Och även fast jag har en ärt som donat lite varstans så blir det stök!

Om någon inte har något för sig, komsi komsi! Vi har bullar och fika för den smo tar sig an erbjudandet!


Gårkvällen bestod av hämt mat och mys med karlsloken.
Slängde in handuken vid halv 1 och vaknade utvilad 08,00.
Vilken fin dag vi har sen då!



Ikväll blir det middag och mys hos grannarna tror jag.
Låter rätt lagom!

1 kommentar:

Josefine sa...

Jag städar åt dig stumpan! För bullar gör jag vad som helst!