2008-08-26

2008-08-26

Jag måste erkänna att jag är helt matt efter jobbet.
Resvägen tar mer energi än vad man kan tro.
Vill flytta det nuuuu,nuuuu,nuuuu!
Att gå hemifrån 10 över 6 och vara hemma halv 7-7 är ingen större hit.

Gårdagen spenderades med arbete, en tripp till farsta och sen handling i kungenskurva.
Nu har vi mat för ett tag framöver och jag behöver inte skrapa i skafferierna!

Imorgon hämtar min lilla vän med pöjk mig på jobbet.
Vi ska tydligen till BurgerKing, och jag ska passa på att leta efter höst jacka.
Det ska bli trevligt!



Har ena kraftiga nurmisar i fejset som gör ont och är otroligt störande.
Det går inte ens att få ur dem.
HUR störigt är ens inte det!?

Imorgon har halva arbetsveckan gått.
Dock har jag upp över öronen att göra..

Torsdag och Fredag skall spenderas i hemmets lugna vrå.
Om jag inte får någe ryck på fredag, såklart.
Lördag blir det dop för smulan med fika och allt vad det innebär.



Neh.. nu ska jag lägga mig lite smått raklång.
Ett paket nudlar, ett ägg och ett glas mjölk till middag.
Lyxigt!
Visst va?!


Jag tycker...

Inga kommentarer: