2008-08-31

Söndag.

Söndag skall vara vilodagen är det sagt.
Så det e la lika bra att leva efter den läran..
Har varit o handlat, lagat och käkat tacos, bakat kladdis, kollat film, haft besök och löst korsord!

Dammsugningen har jag skjutit upp i vanlig ordning.
Och det ser ut som ett härke, men jag skiter i´t!

Det vankas upp i ottan, dvs att jag borde gå o knoppa om cirkus några minuter.
Det är juh det här med att somna i tid på söndagarna..
Inte riktigt min grejj.

Jag funtar på att börja på gymmix.
Jag inväntar min eventuelle träningsväns svar, och det får jag inte förrens i mitten av veckan.
Skulle behöva röra på el fläsko.. Planerna är att tappa närmare 10 kg t.om den 1 april!
Så är det de här med julen som är emellan..
Man vet ju hur det brukar gå! HA!

Jag har välldans mkt utgifter för tillfället.. och det kommer så vara några månader.
Jag gillart inte för fem öre.
Pengar är en belastning.. Inte pengar i sig dårå.. men utgifterna som tillhör livet.
Jo.. det är väll de i sig.. om man tänker så.
Det är dyrt att leva.


Jag tror jag måste borsta nötterna..

Någon som har lust att komma hit o storstäda?
Hojta bara till så ser vi till att det sker inom kort!

Inga kommentarer: