2008-09-01

Disturbia


Jag har nästintill tappat min sinnesro idag.
Hur mycket jag än jobbade, så vart det likssom bara mer.
How the fuck is that possible?!
Allt är också kind of "nu nu" saker..
Inte nog med att jag var uppe i varv utan dess like..
Så fick jag ett måttligt irritert besked idag.. jag vart så arg att jag vart tårögd, och det är inte varje dag, ska ni veta!
Om det inte löser sig på Onsdag, så skiter jag i´t!
Så är läget, så är fallet och jag står för´t!
Pallar inte, har ingen energi, har ingen lust, ork eller motivation!
Annars rullar det på..
Jorå så atteh...
Inte mer med det!
Trots hets och irritationer, såglädjer det mig att se hur mkt nytta och hur många man glädjer.
Tack för att ni gör min tid värdefull!
Måste in o på jobbdatorn o jobba lite..
Hörs.
A hej

Inga kommentarer: