2008-09-22

20080922

Ärta ligger och hostar, snörvlar och svettas i sovrummet.
Min tuss är sjuk.
Det är iof någonting som är väntat efter mina sjuk-attacker jag pinat mig igenom senaste tiden.
Förhoppningsvis blir jag inte sjuk igen, det skulle vara väldigt oturligt..

Min morgon var rent ut sagt rent åt helvette imorse.
1. Klockan ringer, konstaterar att jag sovit ca 2 timmar.
2. Jag glömmer mitt bankomatkort
3. Missar roslagsbanan med 2 minuter
4. Får vänta 30minuter
5. Banan blir inställd
6. Åker runt halva Stockholm för att komma fram till jobb, får GÅ en bra bit..


Och på jobbet var det fullt ös.
Har med mig jobb hem.. men jag har NOLL ork.. Men borde verkligen.. Ska ha utbildning imorgon för nya säljare i kassasystemet och servicesystem.. och det kommer att ta upp ett par timmar som jag verkligen skulle behöva.

Men ah.. Vi får se helt enkelt.

Funderar på att sova på soffan inatt, så att älskling får snora i sin ensamhet.


Jag är inget fan av falukorv.
Men tänkte att det går fort att göra.
Så.. jag brassade korv.. och den smaka skit rent ut sagt.
Så dagens middag bestod av fullkornspasta, stekt ägg, broccoli och ketchup.
Aptit retande?
















tjillevipp

1 kommentar:

Anonym sa...

du gillade ju min falukorv forrforra veckan?