2008-09-09

Äckel.

Jag känner mig som ett jella äckel!

Har en toffs som står rakt ut, skitigt, såklart.
Det smakar förkylning,luktar förkylning..
Mina ben är taggiga
Jag är torr runt näsan och på överläppen
Och dessutom har jag lyckats dra på mig förkylnings hud, dvs finnar!

Vaaarför inte!?

Jag har idag jobbat, hemifrån.
Det har gått bra.. men nu är jag trött!

Om jag mår hyffsat under kvällen så drar jag mig till kontoret imorgon.
Börjar bli jävligt tråkigt att sitta här hemma nu faktiskt.. =(

Det är irritationer i luften som beror på pengar.
Pengar är idiotiskt och jag hatar skiten..
Hade kanske tyckt bättre om det ifall jag hade haft så mycket så att jag sluppit tänka på det!


Neh..
Jag måste jobba lite till.
Sen måste jag in i duschen, för jag luktar inte blomma, kan ja säga!

Inga kommentarer: