2008-09-14

Söndag.
Härliga Söndag... *host*

Dagens:

- Yrat
- Seg
- Små bakis
- Kollat innebandy i Hässelby
- Handlat div
- Fikat hos svärisar
- Lagat tortillas
- Ätit tortillas
- Blivit fattig
- Löst korsord
- Haft en "grinig" karl
- Sur mage
- Film
- Vilat
- Sovit SKIT

Det vart middag hos svärisarna igår.
Följt av Sture sen Söder för att sjunga karaoke och studdsa.
Tack E & E för en trevlig kväll!


Idag är dock inte en allt för rolig dag.
Jag gillar aldrig dagen efter.. Den är aldrig lika rolig som kvällen innan.
Undra varför? haha!

Nu är jag mätt på att göra stan, iaf för några månader framöver!


Ska hålla mig i hemmetsvrå med mina korsord!


Så mkt jag skulle vilja hinna med på helgerna.
Men när skulle man då vila!?

Har inte träffat mina päron på jätte länge, saknar dem faktiskt.
Skulle dit idag, men tiden drog ut på innebandyn.. Och tant J var rätt så sleten vid de laget.

Jag hoppas på att få en skön sömn inatt.
För när jag druckit.. sover jag skit dåligt.



Och det suger.

Inga kommentarer: