2008-09-21

20080921 del 2

Det ömmar ovanför min urinblåsa.
Har så gjort till o från hela dagen.
Why man why!?
IT focking hörts!

Idag har det varit gäster hos oss minsann.
Ärta kom hem från matchen o somnade i badet, för att sen somna i sängen.. o där låg han en timme in på de att besöket kommit!
När maten serverades drog jag upp honom, pigg som en lärka var han!


Tortillas var det på schemat, och tortillas blev det!
Mätt som en pannkaka, så inte ens mamis äppelpaj gick ner.
Konstigt!

Jag är pluffsig igen.
Jag kännert!
Men imorgon är det Måndag, och som alla andra tjejer, så börjar nya livet på måndagar!
HA!


Har arbetat.. Det jag glömde var juh då att uppdateringen av kassan startade 20,15, så jag pinna på till dess att klockan slog 20,10.
Jag har en del kvar, men det mesta är klart.

Imorgon har jag skit mkt att göra på la office.
Vet inte hur jag ska få tiden att gå ihop!


Jag har ångest för att jag har så mkt som ligger och gror.
Jag vill fixa med alla små saker, men tar inte tag i det.
Jag är ett PUCKO!
Måste måste måste.
Annars blir det kaos.








Skit skit och skit.
Jämt ere nått skit som gror

Inga kommentarer: