2008-09-28

20080928

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh hej och hå, vad jag är TRÖTT!
Jag är seg som en jävla råtta..
Och jag känner att pulsen är på topp av stress känsla för att jag ska JOBBA om ett tag.
Jag har ingen lust alls.. Jag har ingen ork alls..
Men det måste bara göras.. så enkelt är det bara..

Gårdagens bestod av kalasande i ngr timmar.
Efterssom att Ärta har en tendens att stressa sin dam, så glömde damen presenterna.
DOH!

Men det var trevligt iaf.

Efter det vart det till Älvsjö för att gå på Analex mosters avskedsfest.
Fest och fest.. det var en barbershop fekke.. o för er som inte vet vad det är.. så är det i princip folk som sjunger och doar i olika stämmor.
Så ja..
Inte min typ av tango helt enkelt.


Jag ska kirra upp bilder här om ett tag.
Om jag pallar.
Det tar juh sån tiiiiiiiid!


Tjuu

Inga kommentarer: